A 200 érdeklőtől az 5200 rendelésig: Így csináld! Biobubi sztori #61

Minner

100 látogatójukból 14 vásárol a weboldalon. Már ez az információ annyira sokkoló, hogy biztosan érdekel téged is, hogy ez az alig 1 éves vállalkozás hogyan is csinálja. Bérgyártásban készíttetik a sajátmárkás biomosószerüket, flakoncserével védik a környezetet. Már most igazi lovebrand lett a Biobubi. És az alapító mindössze 24 éves. Hallgasd meg a sztoriját, mert te is sokat inspirálódhatsz belőle, és sokat is tanulhatunk a sikeréből. Háromfai Balázzsal beszélgettem, a Biobubi alapítójával, aki már az országos hálózat kialakításán dolgozik, már aktív partnereivel, de közben természetesen online adják el a sajátmárkás mosószert. Balázs már volt a Minnernél, a 19. podcastban beszélt az akkor még indulás előtt álló tisztítószer vállalkozásáról. Most pedig itt vagyunk 1,5 évvel az indulás előtt.