Vörös Csillával, a Nielsen Közönségmérés Kft. ügyvezetőjével a nézettségmérésről és a tévénézési szokásokról (Media1, 2021.05.10.)

VipCast

Vörös Csilla, a Nielsen Közönségmérés Kft. adott interjút a Media1 legutóbbi podcast- és rádióműsorának.  Régóta várt beszélgetésről van szó, hiszen sok kérdés érkezett az olvasóktól és hallgatóktól azzal kapcsolatban, hogyan is történik pontosan a tévés nézettségmérés.

Vörös Csilla (aki hosszú ideje, az 1990-es évek eleje óta vezeti a műszeres nézettségméréssel foglalkozó, kezdetben AGB néven ismert céget) segített benézni a kulisszák mögé, részletesen is beavatott bennünket a nézettségmérés „misztériumába”.

tévé, tv
Fotó: jeshoots / Pexels

A beszélgetés végén még arra is jutott idő, hogy átbeszéljük a napokban megjelent Nielsen Közönségmérés gyorsjelentésének tanulságait, így például azt, hogy mennyit és milyen típusú tartalmakat néznek a magyarok leginkább a tévében, de szó esett a generációk közötti különbségekről is. A Nielsen Közönségmérés Kft. vezetőjével a nézettségmérés jövőjéről is beszélgettünk.

A Media1 műsora (mely a podcastos felületek mellett a Székesfehérvár FM 88,9 MHz-en az Alpha Rádióban; az Orosháza FM 90,2 MHz-en a Mega Rádióban, a Gyula FM 90,5 MHz-en a Gyula Rádióban, a Békéscsaba FM 88,9 MHz-en a Csaba Rádióban, a Békéscsaba FM 98,4 MHz-en a Mega Rádióban; a Budapest FM 92,9 MHz-en a Spirit FM-en, továbbá a Hobby Rádióban és a jelenleg csak neten elérhető Pannónia Rádióban is adásba kerül) az alábbi lejátszó segítségével hallgatható meg, vagy akár le is tölthető egyben.

https://vipcast.hu/wp-content/2021/05/voroscsilla_Nielsen_Kozonsegmeres_TV_nezettseg_Media1_2021_05_10_dszalay.mp3

A hanganyag letöltése | Lejátszó megnyitása új ablakban

Vörös Csilla, a Nielsen Közönségmérés Kft. ügyvezetője
Vörös Csilla, a Nielsen Közönségmérés Kft. ügyvezetője

Vörös Csilla 1993 óta látja el a magyarországi Nielsen Közönségmérés (korábban AGB Hungary ill. AGB Nielsen) ügyvezetői feladatait. A Nielsen előtt a Tömegkommunikációs Kutatóközpontban és a Társadalomtudományi Intézetben dolgozott. A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerzett közgazdász diplomát. Master of Arts fokozatot szerzett 1986-ban a University of Connecticut Storrs, CT Politikatudomány és Közvéleménykutatás területén, 1989-ben Master of Arts fokozatot szerzett Kommunikáció területén az Annenberg School of Communications, University of Pennsylvania, 1991-93 között University of Massachusetts, Amherst, MA – Posztgraduális kommmunikációs tanulmányok ( Ph.D. program) hallgatója.

Lájkold a vipcast.hu Facebook-oldalát és iratkozz fel teljesen ingyenesen a podcastra is, hogy ne maradj le a következő hanganyagokról! Feliratkozhatsz a podcastra a Spotify-on és az Apple iTunes-on is, de megtalálod a főbb podcast programokban, például a Google Podcastsban vagy a TuneIn-en is.

Iratkozz fel a Media1.hu hírlevelére, és lájkold vagy kövesd a Media1 Facebook-oldalát is.

The post Vörös Csillával, a Nielsen Közönségmérés Kft. ügyvezetőjével a nézettségmérésről és a tévénézési szokásokról (Media1, 2021.05.10.) first appeared on Vipcast.hu powered by Media1.