Visszáru küldés automatizálása

Ecommerce Expo

Az Ecommerce Expo Podcast 7. epizódjában Német Hunorral, a Retino magyarországi képviselőjével beszélgettünk a visszáru okozta problémákról és arról, hogy hogyan lehet mindezt automatizáltan kezelni.

Kulcsár István Róbert, a Shoprenter vezető tanácsadója beszélgetett Hunorral a következőkről:

Miért olyan problémás a visszáru kezelése a webáruházaknak?

Miért fontos egy jól kiépített visszaküldési folyamat és hogyan tudja a pozitív ügyfélélményt támogatni?

Mi az, ami automatizálható ebben a folyamatban és miket érdemes közben mérlegelni?

Hogyan tud versenyelőnyhöz juttatni egy jó visszáru kezelési folyamat?

Ki viselje a visszaküldés költségét és milyen hosszú visszaküldési határidőt érdemes biztosítani?

Mik a leggyakoribb visszaküldési okok?

Ha szeretnél mindent tudni arról, hogyan válhat e-kereskedelmi vállalkozásod igazán sikeressé, kövesd az Ecommerce Expo Podcast csatornát, vagy iratkozz fel az Ecommerce Expo hírlevelére: https://ecomexpo.hu/blog/

Kövess minket a többi csatornán is.
Facebook: https://www.facebook.com/EcommerceExpoBudapest
Instagram: https://www.instagram.com/ecommerceexpo
YouTube: https://www.youtube.com/user/WebShopExperts