A változás lehetséges, csak egy egyszerűbb élethez kellene visszatérni

Helyzet // azonnali.hu

Vannak ugyanis olyanok, akik fenntarthatóan szeretnének élni, és úgy gondolják, egyszerűen ki kell kerülniük a fogyasztói társadalomból azáltal, hogy nem zabálnak meg mindent, amit a vállalatok eléjük löknek.
Mindez mára egy szélesebb körben ismert és gyakorolt életformává vált, amelynek hatására kezdenek a köztudatba szivárogni olyan kifejezések, mint a tudatos vagy fenntartható fogyasztás, márkatudatosság vagy éppen az etikus fogyasztás és a fair trade.

Itthon a Tudatos Vásárlók Egyesülete 20 éve épít egy, a fogyasztók mindennapi döntéseit segítő mozgalmat,

amelynek alapítójával, Gulyás Emesével beszélgettünk arról, hogyan válhat az ember tudatos vásárlóvá, hogy mennyire manipulálhatók marketingeszközökkel a vásárlók, van-e megoldás a fenntartható fogyasztásra, és hogy mennyire reális megértetni emberekkel az összefüggést a klímaváltozás és egy hamburger között.