Folyamat- és szolgáltatásmenedzsment és sofőrhiány

Millás Reggeli

Folyamat- és szolgáltatásmenedzsment – Nem csak a nagyvállalatok játékszerei?

Nincs olyan iparág lassan, legyen az egy többgenerációs kisvállalkozás, vagy egy nagyratörő középvállalat, aminek a jövőjét ne változtatná meg a digitalizáció. Ha fenn akarnak maradni a víz felszínén, akkor a rugalmas alkalmazkodás képessége lesz a fegyverük.

Hoffmann Bence, ShiwaForce vezérigazgató-helyettes

ARANYKÖPÉS – Illyés Gyula, költő, író

Újabb pandémia küszöbén a gyógyszeripar – Mire számíthatunk?

A koronavírus-járvány a mindennapjaink mellett számos iparágra hatással volt, de milyen változások történtek a gyógyszeriparban, és mire számíthatunk egy újabb, hasonló pandémia esetén?

dr. Holchacker Péter, az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesületének igazgatója

Adblue hiány, sofőr hiány, elszálló üzemanyagárak – Mi lesz ebből?

Az üzemanyag-drágulás csak egy a sok probléma közül. Sokat mondó, hogy a szakmát az 500-600, de 700-800 ezres nettó fizetések ellenére is elhagyják a sofőrök. Ha pedig nincs, aki az autót vezesse, akkor az áruk sem fognak megérkezni A pontból B-be.

Barna Zsolt, a Waberer’s International Nyrt. vezérigazgatója

Ez a tartalom Folyamat- és szolgáltatásmenedzsment és sofőrhiány a Millásreggeli – a gazdasági muppet show oldal tulajdona.