Online piacterek, aranyköpés, tanösvények

Millás Reggeli

EMAG: Még mindig mentőövet jelentenek az online piacterek a kkv-k számára?

Nőtt, csökkent, vagy esetleg stagnál a Marketplace-re regisztrálók száma, mennyiben erősödött a kisvállalkozások online jelenléte a felületen?
A tavaly, az eMAG megbízásából készült GKI kutatásból kiderült, hogy sokak számára az online piacterek jelentették a kiutat a csőd elől. Mit nyújtanak ezek a felületek a bajba jutott cégek számára?

Milyen képességekkel, erőforrásokkal kell rendelkezniük a vállalkozásoknak ahhoz, hogy eredményesen értékesíthessenek az online piactereken keresztül?
Mit hoz a jövő az online piacterek számára? Elképzelhető, hogy az online vásárlás teljesen átveszi a személyes, bolti élmény helyét?

Papp Máté, az eMAG Marketplace Directora

ARANYKÖPÉS: Lewis Hamilton

ÉP TESTBEN:
Ibolya tanösvény-beszámolója

Ez a tartalom Online piacterek, aranyköpés, tanösvények a Millásreggeli – a gazdasági muppet show oldal tulajdona.