Táncika vagy biznisz? – a TikTok mint üzleti lehetőség

Millás Reggeli

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a “mainstream” ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a “TikTok-aranyláz”. Új influencerek válnak tömegesen ismertté a semmiből hónapok alatt, az elérés brutális – lehet. Vannak már cégek és márkák, akik már sikeresen kommunikálnak TikTokon, mások egyelőre még csak a fogást keresik rajta. És ezt nagyon jól teszik, hiszen a TikTok már rég nem csak a zenére tátogó tinik birodalma.

Egy cégnek ott kell-e lennie? Miért? Hogyan és mivel érdemes próbálkozni? Mennyibe kerül? Hogyan termelhet pénzt közvetve és közvetlenül? Buza Balázs, az Intren kreatív tartalom és social media üzletágának vezetője fejtette meg a válaszokat.

Videó:

Hang:

Ez a tartalom Táncika vagy biznisz? – a TikTok mint üzleti lehetőség a Millásreggeli – a gazdasági muppet show oldal tulajdona.