24 éves fiatal, aki 3 év alatt új, magyar, motoros ruházati márkáját ismertté tette #96

Minner

Nem csak, hogy beindította, de már országosan is ismert magyar márka, saját maga fejleszti a termékeket. Ami egészen inspiráló az egészben, hogy az alapító Kürti Péter mindössze 24 éves. Sokan el sem tudják képzelni, hogy ilyen fiatalon, és ilyen rövid idő alatt meg lehet ismertetni egy új márkát az emberekkel, sőt úgy, hogy versenyképes is lesz a piacon. itt van előttünk a példa. Hallgasd meg Kürti Péter, a Serpentize motoros márka sztoriját a Minner Podcast-ben. Természetesen a digitalizáció átszövi a vállalkozást, ez is rásegített a növekedésben. Na, de mesél nekünk erről Péter a podacast-ben. 

A Vodafone támogatásával egy új témasorozatba vágtunk bele a Minneren. A célunk, hogy támogassunk abban, hogy a vállalkozásod nincs helyhez kötve a digitalizációnak köszönhetően. Ezért olyan vállalkozókat mutatunk be, akikből inspirációt tudsz meríteni, akik ki tudták aknázni a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket. Lássuk is, hogy ez hogyan sikerült nekik!