Csokinyúl, digitális bizalomépítés

Millás Reggeli

MIHÁLOVITS GAZDA: Drága lesz a csokinyúl is?

Húsvétkor 900 tonna édességet vásárolhatunk, a tavalyihoz képest 10%-os forgalomnövekedésre és stabil húsvéti keresletre számítanak a gyártók

Intődy Gábor, a Magyar Édességgyártók Szövetségének főtitkára

TŐZSDENYITÁS: Varga Zoltán, senior elemző

HEURÉKA-ÉLMÉNY: Ki van a vonal túlsó végén? – Bizalomépítés digitálisan

Ma már az információs írástudás önmagában nem elég.Mellette az online bizalmi írástudásra /röviden OBI/ ugyanúgy szükség van a tartós eredményekhez. Az online térben való érvényesüléshez több kell a „mi a feladat”, „mi hiányzik nekem”, „mire van szükségem” tényezők tűpontos megfogalmazásánál. Miközben a digitális tér a túlélésünk kulcsa, ez a környezet teljesen szembe megy a bizalom megszokott működésével. Üzleti környezetben pláne fokozottan nehéz dolog a bizalom alkalmazása, felvetve olyan kérdéseket, minthogy
kivel dolgozzunk együtt?
miként válasszunk üzleti partnert?
miért bízhatok a másik félben?

Rab Árpád, trendkutató, jövőkutató, a Corvinus Egyetem docense

Ez a tartalom Csokinyúl, digitális bizalomépítés a Millásreggeli – a gazdasági muppet show oldal tulajdona.