Reklámtorta, amerikai infláció, okos ügyfélszolgálat

Millás Reggeli

NÉVNAPOK, SZÜLETÉSNAPOK, ÉVFORDULÓK.

LAPSZEMLE, TŐZSDEI HELYZETKÉP.

BUDAPEST, TE CSODÁS: Hírek a fővárosból és környékéről.

ÉBRESZTŐ TÉMA: Felzabálják a magyar reklámtortát a techóriások

Annak ellenére, hogy a COVID-hatás erősen jelen volt 2021-ben is, tavaly abszolút értékben növekedni tudott a média- és kommunikációs piac. Ennek a növekedésnek egyértelmű haszonélvezői a globális digitális platformok (Google, Facebook stb.), amelyek volumene 2021-ben 2020-hoz képest további 28,2%-kal növekedett és így már a magyar médiaköltések egyharmada a globális digitális szereplőknél csapódik le.

Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség elnöke

HETI KITEKINTŐ: Amerikai infláció, EKB kamatdöntés

Egyesült Államok márciusi inflációs mutatói a várakozások szerint további gyorsulásról árulkodnak majd. A headline index februárban 7,9%-ra gyorsult éves összevetésben, ami 1982 januárja óta nem látott szint, míg a maginfláció 6,4%-ra emelkedett, amire 1982 augusztusa óta nem volt példa.
Az euróövezetben az EKB Kormányzótanácsa egyre nehezebb helyzetbe kerül. Egyrészt az euróövezet gazdasága recesszióhoz közelít, bár a 2021-től tapasztalható nagymértékű áthúzódó hatás miatt a GDP éves szinten még így is 2-3%-kal nőhet. Másrészt a lassuló növekedéshez az Európai Központi Bank előrejelzését jóval meghaladó infláció társul.

Eppich Győző, az OTP Elemzési Központ elemzője

DAKTELA: Magyarországon folytatja terjeszkedését a régió leggyorsabban növekvő omnichannel okosügyfélszolgálati szolgáltatója

A kis kétszemélyes garázscégből alig tíz év leforgása alatt Csehországban piacvezetővé vált Daktela Magyarországon terjeszkedik tovább Szlovákia, Lengyelország, az Egyesült Királyság, Dubaj és a Fülöp-szigetek után.

Szilágyi Márk, a Daktela magyarországi igazgatója

Ez a tartalom Reklámtorta, amerikai infláció, okos ügyfélszolgálat a Millásreggeli – a gazdasági muppet show oldal tulajdona.