Átlagkereset, ügyfélélmény, online szabályozás

Millás Reggeli

NÉVNAPOK, SZÜLETÉSNAPOK, ÉVFORDULÓK.

LAPSZEMLE, TŐZSDEI HELYZETKÉP.

BUDAPEST, TE CSODÁS: Hírek a fővárosból és környékéről.

ÉBRESZTŐ TÉMA: Micsoda?! 32 százalékkal nőttek az átlagkeresetek! Ja, nem… Februárban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete – a legalább 5 főt foglalkoztató vállalkozásoknál, a költségvetési intézményeknél és a foglalkoztatás szempontjából jelentős nonprofit szervezeteknél – 546 ezer forint volt, ami 31,7 százalékkal nagyobb az egy évvel korábbinál – jelentette kedden a Központi Statisztikai Hivatal. Csakhogy az egyszeri, ún. fegyverpénz nélkül már korántsem ilyen rózsás a kép…Németh Dávid, a K and H Bank vezető makrogazdasági elemzője.

KKV: Ügyfélélmény az online térben. A Digiméter kutatásai alapján a vállalatok két élesen elváló csoportra bonthatók: vannak a „digitalizált elithez” tartozók és az „az átlagos cégek”. Megvizsgáljuk, hogy az átlagos cégek hogyan közelíthetnek a digitalizált elithez és miért jó az nekik, ha ezt megteszik. Gombár György, az Avaya Magyarország ügyvezetője.

E-COMMERCE: Megegyeztek a felek az európai online tér szabályozásáról. Az uniós digitális tér szogláltatóinak, szolgáltatásainak reformjavaslata végleges formát öltött múlt szombaton, miután az Európai Parlament és a Tanács közt megszületett a Digital Services Act (DSA) jogszabálycsomag kapcsán a politikai konszenzus. A DSA a másik, a kapuőrök szerepét meghatározó Digital Markets Act (DMA) jogszabállyal karöltve gyökeresen megreformálhatja majd a terület játékszabályait az unión belül és akár kívül is.

Ez a tartalom Átlagkereset, ügyfélélmény, online szabályozás a Millásreggeli – a gazdasági muppet show oldal tulajdona.