Ma még versenyelőnyben vannak a zöldebben működő cégek, de holnap ez már alapelvárás lesz

G7

Számos kutatás készült már a fenntarthatósággal kapcsolatos fogyasztói szokásokról, de a pénzügyi szektorban ez még nem egy telejesen feltárt terület – pedig érdekelné a bankokat az ügyfelek hozzáállása a témához.

A Mastercard Magyarország a Frontíra tanácsadócéggel közösen, magyar banki ügyfelek körében végzett kutatásából kiderült, hogy a klímaváltozást továbbra is az egyik legnagyobb problémának tekintik, és bár csaknem mind maguk is tesznek a fenntarthatóbb bolygóért, az egyén felelősségét nem tekintik akkorának, mint a nagyvállalatokét és a szabályzókét – mondta Rácz Anna, a Mastercard fenntarthatóságért felelős marketingszakértője a G7 podcastban.

A beszélgetést ide kattintva vagy bármelyik podcast lejátszóban lehet meghallgatni: