Túlterhelt weboldal, tömegek a burgerezőben. A Bamba Marha NFT burger kampánya belülről #106

Minner

A Bamba Marha talán az idei legizgalmasabb hazai marketing kampányt vezényelte le tavasszal. Olyan promóciót hirdettek meg, hogy a vendégeik közül valaki megnyerheti azt az NFT Burgert, ami utána havi egy menü elfogyasztására jogosítja a tulajdonost, természetesen ingyen. Úgy becsempészték a kampányba a kriptovilágot, hogy pont sikerült megtartani az egész kampány popularitását. Amennyiben NFT burgert ettél a kampány alatt és a megadott Facebook posztjuknál kommenteltél, máris harcba szálltál a digitális NFT burgerért. Ha örök élet nem is, de örök hamburgert nyerhettél. Erről beszélgettünk Jancsa Janival a Bamba Marha burgerlánc egyik megálmodójával és Bernát Dániellel a Contented Marketing ügynökségtől. Szakmai szemmel kiveséztük a kampányt, hátha neked is ötleted támad közben! Természetesen az NFT létrehozásáról és hozzájutásával kapcsolatban is faggattam őket.

A Vodafone támogatásával egy új témasorozatba vágtunk bele a Minneren. A célunk, hogy támogassunk abban, hogy a vállalkozásod nincs helyhez kötve a digitalizációnak köszönhetően. Ezért olyan vállalkozókat mutatunk be, akikből inspirációt tudsz meríteni, akik ki tudták aknázni a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket. Lássuk is, hogy ez hogyan sikerült nekik!