Hírszemle: Megdőlt a webáruház tuti biznisz mítosz, fotós platform, drop servicing ötlet, Z generáció #109
Minner
Na ez érdekes lesz! Egy nemzetközileg is elismert piackutató cég felméréséből kiderült, hogy a cégek e-kereskedelmi részlege nem hozza az elvárt profitot, de még azt is találták, hogy elmarad egy offline üzlet haszonrátájától. Ez nagyon érdekes, mert lehet az e-kereskedelemben nem mindig tudnak belenyúlni a tutiba? Na, de van itt más hírünk is. Az extrovertált embereket valójában nem is szeretik az emberek, pedig pont ők a legnyitottabbak, társaság középpontjai. A Z generáció vásárlási szokásairól is beszéltünk, hiszen ők költenek majd most egyre többet, és bizony a te és a mi vásárlóink is lesznek, sőt már azok. A mikrofonok mögött Sólyom Eszter, Nyiri Donát és Mándó Milán.
A témák, hírek időbélyegei:
- Hogyan tájékozódunk vásárlás előtt, vásárlás szempontok – BónuszBrigád – GkiDigitál kutatás – 3:05
- A webáruházak nehezebben érnek el profitot, mint a fizikai boltok? kutatás – 13:59
- Az extrovertált emberek, vezetők valójában nem is szimpatikusak? – kutatás – 25:55
- Z generáció vásárlási szokásai – 33:53
- Picsello teljes integrált rendszer fotósoknak. Milyen piacon működhetne még? Miért nincs több ilyen? – 47:20
- Miért tévút a drop servicing? És mi működik helyette? 58:03