„Ez most sürgős!” Mit kezdjünk menedzserként a „sürgető” feladatokkal? (1. rész)

Onlife

A csapatod dolgozik egy fontos projekten, feladaton, mire valaki odajön hozzád és azt mondja: „Van egy sürgős kérésem, csak 2 óra lenne. Meg tudjátok csinálni?” Mit kezdjünk ezzel? Nyilván sokat számít, hogy ki jött oda. Talán csuklóból nemet mondunk bizonyos emberek bizonyos kéréseire. Máskor viszont nem érezzük ennyire egyértelműnek a helyzetet. Mi van, ha a főnökünk jön oda hozzánk? Ha a főnökünk főnöke? Ha a főnökünk munkatársa? Ha egy senior menedzser máshonnan? Ha tényleg sürgősnek tűnik, amivel megkeres? És úgy általában, mit kezdjünk azzal, ha tényleg sürgős feladataink vannak, hogyan kommunikáljuk ezt a csapatunk felé?

Ebben az adásban két részben beszélünk a sürgető feladatokról: az első részben megnézzük, hogyan álljunk a kívülről érkező sürgetéshez, a második részben pedig eszközöket adunk ahhoz, hogy ami valóban „sürgős”, azt a csapatunk is sürgősen kezelje.

Indul az Onlife Management Bootcamp, a 10 hónapos képzési programunk következő csoportja. Nézd meg a részleteket: https://onlife.academy/bootcamp/?utm_source=podcast

Indul az Onlife Management Bootcamp, a 10 hónapos képzési programunk következő csoportja. Nézd meg a részleteket: https://onlife.academy/bootcamp/?utm_source=podcast