A fiatalok megszólítására és a banki munkahelyek vonzóvá tételére fókuszálnak a bankok Oscar gáláján

G7

Az idén szinte teljesen megújul a Mastercard – Év Bankja verseny, a szervezők a gazdaságban és a pénzügyi világban zajló, nagy horderejű változásokra és trendekre reagálva újragondolták a hét, eddig állandónak mondható kategória nagy részét. A magyar bankszektor már hagyományosnak mondható versenyét idén a 17. alkalommal rendezi meg a Mastercard Magyarország.

Nehéz célcsoportja a bankoknak a fiatal, 15-25 éves ügyfeleké, akik a hagyományos bankolással jellemzően már nem találkoznak, nem járnak fiókokba. A fiatalokat célzó, edukációs, pénzügyi tudatosságot fejlesztő kezdeményezések elismerésére hoztuk létre Az év fiataloknak szóló programja kategóriát – mondta Szalkai Réka, a Mastercard marketing igazgatója a G7 podcastban.

A beszélgetést ide kattintva, vagy bármely podcast lejátszóban lehet meghallgatni: