Hírszemle: Kabala a marketingben (pl. Alza), TikTok SEO, Amazon Prime Day statisztikák #114

Minner

Biztosan a kabalafigurás lesz az egyik, ami a legérdekesebb lesz számodra. De a címbe már nem fért ki, hogy Instagram előfizetéses hírünk is van, amelynél ráleltünk, hogy lehetséges nem egy működő üzleti modell lesz. Ismét téma a Tiktok, ami már-már jelzi, hogy jobban oda kell figyelned rá, itt most még a keresőoptimalizálás oldalát is megvizsgáljuk. Az Amazon Prime Day statisztikák is szintén érdekesek, egyrészt nyáron kaszált óriásit az Amazon, másrészt ez a fizetős hűségprogram eléggé bejön a cégnek. Lehet neked is? A mikrofonok mögött Sólyom Eszter, Nyiri Donát és Mándó Milán. Vágjunk bele!

A témák, hírek időbélyegei:

  • Megszületett a Nerf kabalája. Kinek/mikor hasznos egy ilyen? Pl. Alza figura? – 1:52
  • Előfizetős Instagram – 13:32
  • Amazon Prime Day – Nyáron terméket eladni? Nekik működik! Rekord is született! 24:53
  • Mit csinálnak épp a nagy márkák a metaverzumban? – 33:19
  • E-kereskedelmi funkciók a Pinteresten – 43:50
  • TikTok keresőoptimalizálás – 52:44