Bútort eladni webshopban? A DODO -nak prémium szegmensben is sikerült #117

Minner

Ismerőseik mondták, hogy szerintük az emberek meg akarják majd tapogatni a bútorokat, és online nehéz lesz eladni, főleg prémium bútorokat, lakberendezési tárgyakat. Néhány év alatt Vitvera Gáborék a Dodo-val bebizonyították, hogy elég gyorsan fel lehet építeni egy ilyen vállalkozást, ha tudatosan építjük a cégünket. Még csak 5 éves a vállalkozás, de már olyan szinten van a digitalizációban, amit 10 éves cégeknél sem láttam. Igazi digitalizáció csemegében lesz részünk természetesen a könnyen érthető és élvezhető Minner verzióban.

A Vodafone támogatásával egy új témasorozatba vágtunk bele a Minneren. A célunk, hogy támogassunk abban, hogy a vállalkozásod nincs helyhez kötve a digitalizációnak köszönhetően. Ezért olyan vállalkozókat mutatunk be, akikből inspirációt tudsz meríteni, akik ki tudták aknázni a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket. Lássuk is, hogy ez hogyan sikerült nekik!